عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ :
بازدید : 648
نویسنده : نوری

کسی هست آغوشش را،

شانه هایش را

به من قرض بدهد !

تا یک دل سیر گریه کنم؟!

بدون هیچ حرف و سوال و جواب و دلداری و نصیحتی ؟
thumb_HM-20136687914562254431389195343.4

******************************************************

تولد انسان روشن شدن کبریتی است

و مرگش خاموشی آن!

بنگر در این فاصله چه کردی؟!!

گرما بخشیدی... یا سوزاندی...!!!

****************************************
بـــــــــود آیـــــــا کـــــــــه خرامان ز درم بازآیی
گـــــــــره از کــــــــــــــار فروبسته ما بگشایی

نـــــــــــــظری کن که به جان آمدم از دلتنگی
گـــــــــــــذری کن که خیالی شدم از تنهایی!

گــــــــفته بودی که بیایم، چو به جان آیی تو
مـــــــن به جان آمدم! اینک تو چرا می‌نایی؟

بــــس که سودای سر زلف تو پختم به خیال
عـــــــــاقبت چون سر زلف تو شدم سودایی

همه عالم به تو می‌بینم و این نیست عجب
بــه که بینم ،کـه تویی چشم مرا بینایی .. .

پـــــیش از این گر دگری در دل من می‌گنجید
جـــــــز تو را نیست کنون در دل من گنجایی

جــــــــــــــز تو اندر نظرم هیچ کسی می‌ناید
ویـن عجبتر که تو خود، روی به کس بنمایی

گـــــــــــــفتی از لب بدهم، کام عراقی روزی
وقـــــــــت آنست که آن وعده وفا فرمایی .. .

 
1555438_258447180991521_1560495409_n.jpg
**************************************************************************
آرامشی میخواهم

خلوتی میخواهم...

تو باشی و من

در کنار هم

تو سکوت کنی و من گوش کنم

و من آرام بگویم *دوستت دارم*و تو گوش کنی

و آرام بگویی: من بیشتر...

بودنت را دوست دارم

وقتی دست دور کمرم حلقه میکنی...

و مرا به آغوشت سفت میفشاری... و وادارم میکنی

که به هیچکس فکر نکنم...

جز تو...
a9485ce8aef79e684a5a9dfbcf61dffa-425


مطالب مرتبط با این پست :

بهترین ها از دنیای دف نوازي و موسيقي سنتي، دنياي هنر و هنرمندان

شما از 1 تا 20 چه نمره ای به وبسایت میدهید؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پلاک 10 و آدرس plak10.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

 






RSS

Powered By
loxblog.Com